zaterdag 12 januari 2013

Zpagetti…

 

 

 

P1210156

 

Zpagettigaren

is gemaakt van een restant uit de kledingindustrie.

Het is de eerste keer dat ik hier iets van gemaakt heb.

Het voordeel van dit garen is dat je het op grote pennen

breid of haakt en het daarom snel klaar is en het door

de grove structuur een stoer resultaat oplevert.

 

 

P1210155

 

De vierkant gebreide lap heb ik op een kussenhoes in een

iets donkere taupekleur genaaid.

Aan de ene kant dus het breiwerk en aan de andere

kant zie je de stof van de hoes.

Een binnenkussen erin en klaar.

Alles…..zowel de breinaalden, zpagettigaren, hoes

en het binnenkussen zijn gekocht bij de A*ction.

1 bol is genoeg voor dit kussen en hield ik nog

een restant over waar ik nog iets van heb gemaakt,

maar dat laat ik jullie in een volgende post zien.

 

Fijne avond