vrijdag 1 februari 2013

Give Away…

 

 

 

P1210486

 

 

Zomaar……. een Give Away om jullie te

bedanken voor 4 jaar Blogplezier.

 

Ik heb er wel even over na moeten denken wat ik

als Give Away zou doen. Niet iedereen die hier bij

me langs komt heeft dezelfde smaak en stijl.

Deze broodschaal gemaakt van pompdoek past

volgens mij bij veel stijlen.

Het heeft iets van vroeger maar is ook weer heel

eigentijds.

 

P1210489

 

Het is van het merk Onshus

ONSHUS ontwerpt en produceert unieke design producten voor in huis.

Hun inspiratie halen ze uit Scandinavisch design.

ONSHUS is puur, staat voor eenvoud, functionaliteit en kwaliteit.

 

Om mee te doen zou ik het leuk vinden als je volger van mijn

Blog wil worden en dat je de Give Away op je blog wil linken.

 

Je kunt tot 15 februari een reactie achterlaten.

 

Fijn weekend allemaal