maandag 14 oktober 2013

De draad…






Ik heb moeite om de draad wat mijn Blog
betreft weer op te pakken.
De inspiratie en het plezier is er even
niet meer en ik heb er zelfs aan gedacht
er maar mee te stoppen.Maar bijna 5 jaar
lang Blogplezier gooi je niet zomaar weg.
Soms heb je een zetje nodig en dat zetje
kreeg ik van iemand die mij een lieve mail
toegestuurd heeft.


Ik zal daarom proberen weer regelmatig
een post te plaatsen.


Deze paspop heb ik ooit eens gekregen van
de winkel waar ik werkte en heb deze ...
met dank aan Silvia van het Lijstje van
Brocante... een oude look gegeven.
Het metalen onderstel en de knop zijn mat
zwart geverfd ( L’Authentique verf en de
kleur is Inktpotje)  De stof heb ik van de
torso gehaald en de torso met muurverf en
antiekwas behandeld.
Ik ben heel blij met het resultaat.

Fijne week allemaal