donderdag 1 januari 2015

Een nieuw jaar…









Allereerst wens ik iedereen een gelukkig en
bovenal gezond nieuwjaar toe.

Voor ons een wordt 2015 een bijzonder jaar.
Een jaar waarin we begin maart ons eerste
kleinkind in onze armen mogen houden.








Omdat ik een paar dagen in de week ga
oppassen, werd er alvast een slaapkamer opgeknapt
om een mooi plekje voor hem te maken als hij bij
opa en oma is.
We weten inmiddels dat het een jongetje wordt.

Eén wand waar al behang op zat schilderde ik
met Industrial Grey van Flexa Creations.
De andere wanden kregen een nieuw behang.
Het ledikantje scoorde ik op MP. De
ladenkast is van Ikea en deze had ik al, net
zoals de beren die nog van zoonlief zijn
geweest.
Het konijn op het boomstamtafeltje is een
lamp en geeft een mooi zacht licht.
Ik ben blij met het resultaat en nu kunnen we
de weken aftellen.





☆☆☆