zondag 1 mei 2016

Serviesgoed...








De borden die ik heel wat jaren terug
kocht daar ben ik nooit echt blij mee
geweest. Al heel snel kwamen er allemaal
donkere vlekken op en die waren er met geen
mogelijkheid vanaf te krijgen.
Nou koop ik (bijna) nooit heel duur serviesgoed
en ook nooit een compleet servies, dus was het
voor mij ook niet erg om naar andere borden
uit te kijken.








Ik mix en match alles door elkaar.
Meestal wit, grijs en zwart met een paar
keer een uitschieter naar PIP en kleur, maar
ik ben er achter dat dit niet echt mijn ding is.
Bij Ikea slaagde ik voor een eenvoudige set van
6 dinerborden, 6 boterhambordjes en 6 soepkommen
en voor een prijs.....ik maak ze er niet voor.
Stopte er gelijk een paar mooie placemats van
zeegras en een bamboe schaal met slacouvert in
de winkelwagen om het tafel-dek-je plaatje
compleet te maken.