woensdag 29 juni 2016

Hortensia's...










Ik ben dol op Hortensia's
Het zijn dankbare planten in de tuin.
Ze bloeien lang en uitbundig 
zelfs in de Herfst en Winter wanneer
de bloemen verdorren en verkleuren is
het nog steeds een prachtig gezicht.










De Violen die in de pot op de tuintafel
stonden heb ik vervangen door een mooie
witte Hortensia.
Van dezelfde soort...de boerenhortensia
heb ik er ook een in de tuin staan, maar dan
de roze variant. 
Een mooie combinatie met het Zeeuws Knoopje.









Verder staat er een Schapenkop Hortensia en
veel Pluimhortensia's.'
Ik begon met de Annabel, maar doordat deze
na een regenbui helemaal platgeslagen was
heb ik deze door de Pluimhortensia's
vervangen. De Annabel heb ik verplaatst
naar een ander stukje tuin, maar deze
slaat daar niet echt aan.